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Mousse de Caju & Açaí | Cashew & Açaí Mousse

Pré-treino preferido dos últimos tempos!

Ingredientes:

- 200g de açaí congelado (usei da marca Supera, encontram no Pingo Doce)

- 1 chávena de cajus crus

- meia chávena de bebida de avelãs

Preparação:

1. Demolhar os cajus no mínimo por 8h (eu deixo durante a noite).

2. Escorrer os cajus e juntar no processador de alimentos juntamente com a bebida vegetal e o açai.

3. Triturar bem até obter um creme homogéneo!

Está pronto!

Eu como três colheres de sopa para treinos de 40 a 50 minutos, meia hora antes de treinar.

Se os treinos forem mais intensos podem ter de aumentar as quantidades!

Qualquer dúvida falem comigo!

R.

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English Version

My favourite pre-workout these days!

Ingredients:

- 200g of frozen açaí (I used the brand Supera, you find it in the Portuguese supermarket, Pingo Doce)

- 1 cup of raw cashews

- half a cup of hazelnut drink

Cooking Time:

1. Place the cashews in a bowl and cover with water, leave it for at least 8 hours (I leave overnight).

2. Drain the cashews and add it to the food processor along with the vegetable drink and the acai.

3. Grind well until a smooth cream is obtained!

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It’s ready!

I eat three tablespoons of this mousse for a 40-50 minutes workout, half an hour before it.

If the workouts are more intense you may have to increase quantities!

In doubt? Ask me!

R.

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